مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 00:402023-02-07اجتماعي

فجر44| افتتاح آزمایشگاه تخصصی محیط زیست آمل با 8 میلیارد ریال اعتبار


رییس اداره حفاظت محیط زیست آمل گفت: آزمایشگاه تخصصی و پیشرفته شیمیایی و فیزیکی اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان با اعتبار 8 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

- جواد رضاییان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل اظهار کرد: پروژه مهم واحد آزمایشگاه فیزیک و شیمیایی شامل توسعه و تجهیز ایستگاه سنجش آلودگی های آب، هوا و خاک در اداره حفاظت محیط زیست آمل افتتاح شده همچنین افتتاح سیستم کنترل آلودگی هوا در یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله از دیگر پروژه ها بوده که با حضور معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران و مسؤولان استانی و شهری به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به افتتاح آزمایشگاه سنجش آلودگی افزود: شهرستان آمل دارای بیش از 40 درصد صنایع و معادن مازندران است که از مهمترین شهرستان های صنعتی استان لحاظ می شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست آمل با بیان اینکه وجود تصفیه خانه های صنایع لبنی بزرگ، فرآورده های گوشتی، انجمادی، کشتارگاه های طیور و دام موجب شد تا برنامه نظارت و پایش از واحدهای صنعتی جدی در دستور کار باشد، تصریح کرد: با توجه به بعد مسافت آمل تا مرکز مازندران و مشکلات ناشی از انتقال نمونه برای انجام آزمایشات فیزیکی، شیمیایی، زیستی و احتمال تخریب نمونه باعث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر44| افتتاح آزمایشگاه تخصصی محیط زیست آمل با 8 میلیارد ریال اعتبار

فجر44| افتتاح آزمایشگاه تخصصی محیط زیست آمل با 8 میلیارد ریال اعتبار